در سفر به سرعین حتما ببینید!
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تابستان را به نام سرعین زده اند... 6 دنگ! هوای تابستان برای سفر به یک منطقه خوش آب و هوا و خنک مثل سرعین خیلی مناسبه. تور سرعین اردبیل آستارا در از فصل بهار آغاز می شود اما در فصل تابستان به اوج خود میرسد و تقاضای سفر به سرعین در این فصل دو برابر بهار است. سرعین شهر چشمه های آبگرم و در دامنه های سرسبز سبلان قرار گرفته است و آب و هوای خنک آن در فصل گرم سال سبب جذب گردشگران ایرانی و توریست های خارجی به این منطقه می شود.

آب گرم سرعین:

همینطور که گفتیم اصلی ترین جاذبه ی گردشگری سرعین آبگرم سرعین است. آبگرم سبلان و آبگرم گاومیش گلی دو آبگرم معروف سرعین هستند. البته هر یک از آبگرم های سرعین خواص درمانی مخصوص به خود را دارند. در تور سرعین زمان آزاد خود را میتوانید برای ریلکس کردن در این آبگرم ها سپری کنید.

روستای آلوارس :

منطقه ییلاقی که عشایر شاهسون در فصل گرم سال به این منطقه مهاجرت میکنند. چشمه های فراوان و مراتع سبز از زیبایی های این روستاست. همچنین اگر قصد خرید عسل و سوغات را دارید عسل و شیر این منطقه زبانزد است.همچنین صنایع دستی آن چون گلیم و جاجیم بسیار زیبا است.

آبشار ورگه سران:

در شمال سرعین روستایی به نام ورگه سران قرار دارد که درست در دامنه های سرسبز سبلان واقع شده است. در آن آبشاری به همین نام نیز وجود دارد. این آبشار حاصل برخورد چندین چشمه در دره ی این روستا شکل گرفته است. که صدای آن گوشنواز و منظره ی آن تماشاییست.

اگر از گشت و گذار در شهر خسته شدید خودتان را به مرکز شهر برسانید... رستوران فرزاد یکی از بهترین رستوران های شهر سرعین است که بیشتر تورهای گردشگری سرعین نیز برای صرف غذا به این رستوران مراجعه میکنند. طعم لذیذ کباب و ریحان با دوغ محلی خستگی را از تنتان بیرون میکند. در سرعین دیزی سنگی به وفور در اکثر رستوران ها طبخ می شود. همچنین برای بازگشت انرژی از دست رفته تان حتما حلوای سیاه محلی را امتحان کنید بسیار قوی و خوشمزه است.

حالا به ادامه ی گشت های تور سرعین می پردازیم:

دریاچه شورابیل:

این دریاچه در شهر اردبیل واقع شده است و حدود 20 دقیقه با مرکز شهر سرعین فاصله دارد. اما زمانی که هوا رو به غروب میرود اطراف دریاچه کم کم شلوغ شده و گردشگران در ساعاتی که آفتاب رو به غروب است برای تماشای این دریاچه و قایقسواری به سمت اردبیل حرکت میکنند.

جنگل فندقلو:

این جنگل نیز در شهر اردبیل واقع شده است. ویژگی های منحصر به این جنگل گردشگران زیادی را برای تماشای این جنگل به سمت اردبیل می کشاند.

این ها بخشی از زیباترین جاذبه های گردشگری سرعین است که اغلب آنها در تور سرعین مورد بازدید قرار میگرد اما چنانچه به صورت انفرادی به سرعین سفر کردید پیشنهاد میکنیم حتما این جاذبه های گردشگری را مورد بازدید قرار دهید.

قیمت تور سرعین که به صورت گروهی توسط آژانس های گردشگری برگزار می شود بسیار مناسب تر از سفرهای انفرادی است ضمن آنکه برنامه ی دقیقی توسط تور لیدر برای بازدید و گشت شما در سرعین ارائه می شود. چنانچه تمایل به رزرو تور هوایی سرعین داشتید خدمات هتل و بلیط پرواز برای شما توسط آژانس مهراندیشان رزرو خواهد شد.





:: برچسب‌ها: تور سرعین , تور سرعین اردبیل آستارا , جاذبه های دیدنی سرعین , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: